vrijdag 11 mei 2012

Zomers en een cabrio.....

Als de zon schijnt moet je het er natuurlijk van nemen en hier op het terrein is het ook erg mooi.


Met maar één wolkje aan de lucht.
 Maar hoe mooi het ook is, ik had op deze schitterende dag een cabrio tot mijn beschikking. En morgen kan het wel weer regenen......

 Dit leuke ding kun je op zo'n mooie dag toch niet laten staan? Daar moet mee gereden worden!
Het dak er af en gaaaaaan!

Met de wind door mijn haren, dennengeur in mijn neus en zelfs de vogeltjes kon ik horen.

De natuur is nu prachtig met dat frisse groen dat zo mooi afsteekt tegen het donkere groen van de naaldbomen.




Het was zelfs warm, maar ik heb genoten van mijn ritje!

2 opmerkingen:

  1. Jaaa! Prachtig. Het is wel tekenend dat je apart vermeldt dat het wel warm is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het genieten buiten hè?Je raakt niet uitgekeken en alles dat nu de grond uitvliegt...gelukkig blijkt nu ook dat de kou wel veel heeft verstoort maar dat het met wat warmte toch wel weer goed komt. De natuur staat echt nergens voor,is ijzersterk.
    Fijne dag
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen