woensdag 28 augustus 2013

Tarte au fromage avec poire

Het recept van de kaastaart heb ik al eens beschreven en dit is een variant er op. Van Rudolf heb ik het recept idee en ik heb er een eigen draai aan gegeven. Kant en klaar deeg is makkelijk en smaakt prima. Voor de kaastaart gebruik ik pâte brisée die ik inprik en 10 min. voorbak op een oven van 180 graden. Daarna verschillende soorten kaas er op; geitenkaas, brie, camembert, morbier, schapenkaas en blue d'Auvergne heb ik deze keer gebruikt.

Een paar peren in schijfjes snijden en over de kaas verdelen.

Ongeveer een half uurtje in de oven op 180 graden totdat de kaas is gesmolten.


Warm erg lekker maar koud smaakt het ook goed!

Bon appétit!

P.s de foto's heb ik met mijn telefoon gemaakt en bewerkt met instagram.

1 opmerking:

  1. Dit ziet er heel lekker uit !!
    Dat gaan we bij ons ook eens lekker uitproberen !
    Groetjes
    www.bijvlamingen.com

    BeantwoordenVerwijderen